0 ريال 0

طراحی فروشگاه و تجارت رسانه های بصری ( فضاسازی فروشگاه با هدف تشویق خرید)

طراحی فروشگاه و تجارت رسانه های بصری ( فضاسازی فروشگاه با هدف تشویق خرید)

معرفی به دوستان

توضیح مختصر

امروزه طراحی علمی و خلاقانه فروشگاه و محل فروش محصولات؛ به یک عامل حیاتی موفقیت برای فروشندگان و خریداران ؛ تبدیل شده است . این موضوع در کشور ما به جهت رشد چشمگیر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در دو سه سال اخیر از جایگاه خاصی برخوردار شده است.

با مطالعه این کتاب اسراری از بازاریابی توسط فروشندگان را فرا خواهید گرفت که به شما در نحوه طراحی فروشگاه با هدف افزایش فروش و رضایتمندی مشتریان کمک خواهد نمود.

همچنین در این کتاب با نحوه مسیر یابی مشتریان در فروشگاه، چگونگی جستجو محصولات توسط آنها  و نحوه هدایت مراجعین به سمت کالاهایی که می خواهید بیشتر دیده شوند؛ آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود تا از طریق به کار گیری رنگ؛ تصاویر و موسیقی؛ هیجانات مشتریان  را به خود جلب نموده و با ایجاد یک تجربه منحصر به فرد؛ خریدی خاطره انگیز و فراموش نشدنی را برای برای آنها به ارمغان بیاورید. تمرکز این کتاب بر روی کاربردهای علمی این مفاهیم بوده و مبتنی بر تحقیقات حوزه مشتری و روان شناسی مشتریان می باشد. ضمنا وجود مروری از نکات کلیدی در انتهای هر فصل و پیوست ضمیمه ای تحت عنوان آشپزی برای طراحی فروشگاه در پایان کتاب؛ از ویژگی های منحصر به فردی است که در آن دسترالعمل های کاربردی و خلاصه شده ای برای طراحی بهینه فروشگاه نیز ارائه شده است.



وضعیت: موجود
750,000  ريال

مولف:

کلوس ابستر _ ماریوس گارائوس


مترجم:

دکتر علی اکبر فرهنگی _ یحیی چاقویی _ نسیم نجمی


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

280


نوبت چاپ:

1


شابک:

9789643179328


تیراژ:

1000


سال چاپ:

1395

نظر شما در مورد این کتاب


نام:*
ایمیل:*

ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
محدوده سنی:*
*
متن:*